Verejné obstarávanie
Profil verejného obstarávateľa - subjekt podľa § 7 ods. 1 zákona o VO:
Názov:
aaa
Miestna akčná skupina MALOHONT
Sídlo:
Sama Vozára 154, 980 52 Hrachovo
IČO:
45016585
Štatutárny zástupca:
Ing. Oľga Maciaková, predsedkyňa MAS
Tel.:
047/5695 533
E-mail:
info@malohont.sk
Miestna akčná skupina MALOHONT je verejným obstarávateľom podľa § 7 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO").
_______________________________________________________________________
Zadávanie zákaziek v súlade s § 9 ods. 9 zákona o VO:
V zmysle § 9 ods. 9 je verejný obstarávateľ povinný zverejniť vo svojom profile zadávanie zákazky, ktorej predpokladaná hodnota je rovnaká alebo vyššia ako 1 000 EUR (ak nejde o zákazku podľa § 4 ods. 2 alebo ods. 3 zákona o VO), najmenej tri pracovné dni pred jej zadaním.
Názov zákazky: Služby vo verejnom obstarávaní
Predmet zákazky: Komplexná poradenská činnosť pri procese verejného obstarávania na zadanie zákazky na stavebné práce v zmysle zákona o VO v rámci projektu nadnárodnej spolupráce " Spoločne sme na koni"
Druh zákazky: služby
Predpokladaná hodnota zákazky: 1 800 EUR bez DPH
Odoslanie výzvy na predloženie cenovej ponuky vybraným záujemcom: 11.02.2014
Lehota na predloženie ponúk: 14.02.2014 do 12.00 hod.
Zverejnenie v profile: 11.02.2014
Názov zákazky: Koordinácia projektu spolupráce
Predmet zákazky: Koordináca projektu národnej spolupráce "Regionálne značenie miestnych produktov v regióne Malohont a Hont"
Druh zákazky: služby
Predpokladaná hodnota zákazky: 1 500 EUR bez DPH
Odoslanie výzvy na predloženie cenovej ponuky vybraným záujemcom: 09.12.2013
Lehota na predloženie ponúk: 20.12.2013 do 12.00 hod.
Zverejnenie v profile: 16.12.2013
_______________________________________________________________________
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania:
Názov zákazky: Služby vo verejnom obstarávaní
Víťazný uchádzač: Ing. Jaroslav Spaček
Celková cena zákazky (s DPH): 1 500 EUR
Plánovaný termín podpisu mandátnej zmluvy: 14.03.2014
Názov zákazky: Koordinácia projektu spolupráce
Víťazný uchádzač: Ing. Miroslava Vargová
Celková cena zákazky (s DPH): 1 500 EUR
Plánovaný termín podpisu mandátnej zmluvy: 02.01.2014
publikované: 28. augusta 2013
zobrazené: 10351 krát
Aktualizovali sme pre vás podujatia v období fašiangov - nájdete ich TU.
Aktuálny Kalendár podujatí na rok 2019 nájdete TU.
Aktualizovali sme pre vás Kalendár podujatí na DECEMBER 2018 - nájdete ho TU.
XHTML 1.0, CSS 2.0, optimalizované pre rozlíšenie 1024x768 a vyššie

